FAQ

Frequently Asked Questions – Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op enkele vaak voorkomende vragen.
(Klik of tap op een vraag om het antwoord te zien)


Betalen en facturen

Hoe kan ik online betalen?

Je kan betalen met credit card, banking apps een bank overschrijving of een cadeaubon.

Kan ik een factuur krijgen als bedrijf?

Ja, bij het afrekenen kan je je bedrijfsnaam en ondernemingsnummer opgeven. Bij elke aankoop zit er tevens een factuur bij.

Kan ik een copy van m’n factuur bekomen?

Ja dat kan. Heb je hier een account, dan kan je de factuur zelf van daaruit downloaden. Als je de factuur niet vindt kan je steeds met ons contact opnemen.

Kan ik verschillende bestellingen groeperen op een factuur?

Ja, indien je vaker besteld bij ons als bedrijf kan je kiezen voor een factuur per maand of per kwartaal. Neem even contact met ons op hiervoor.

Kan ik online bestellen en per factuur betalen?

Ja, dat kan als je een B2B account aanvraagt.

Kan ik online bestellen en betalen bij levering?

Nee, we leveren met een transport bedrijf zoals PostNL en Bpost. Hierdoor kunnen we geen betaling ontvangen bij de levering.

Kan ik online bestellen en betalen bij ophalen in de winkel?

Ja, dan kan. Van zodra je kiest om zelf op te halen zal deze betaaloptie erbij verschijnen. In de winkel kan je met kaart, app of cash betalen.

Kan ik in delen betalen?

Nee, de website laat niet toe om een bestelling in stukken te betalen? Je kan wel cadeaubon(nen) kopen en die bij een bestelling verzilveren en zo je uitgave spreiden.

Kortingsbonnen en cadeaubonnen

Wat is het verschil tussen een kortingsbon en cadeaubon?

Een kortingsbon is een code dat je kan gebruiken bij het afrekenen. Deze code geeft je bijvoorbeeld een korting %, een vast bedrag korting of gratis levering. Een kortingsbon is éénmalig te gebruiken en dikwijls niet combineerbaar.

Een cadeaubon is een tegoed dat je koopt en later kan inzetten bij het afrekenen van een online bestelling. Blijft er nog een tegoed waarde over, dan kan je die gebruiken bij een volgende bestelling.

Hoe lang is een cadeaubon geldig

Zolang er een tegoed waarde overblijft is deze geldig. Er is geen vervaldatum.

Kan ik een cadeaubon schenken?

Ja, bij het aankopen van een cadeaubon kan je aangeven o je deze wil versturen naar een gelukkige persoon. Hierbij kan je een persoonlijke boodschap opgeven voor hem of haar.

Kan ik een cadeaubon voor mezelf kopen?

Ja, dat kan ook. Kruis in dit geval de optie ‘Als cadeau versturen’ niet aan.

Waar vind ik mijn cadeaubonnen?

We raden aan om een account te maken. Daar vind je een sectie waar je uw overzicht van cadeaubonnen kan terugvinden.

Hoeveel staat er nog op m’n cadeaubon?

Via je account kan je de lijst opvragen van cadeaubonnen. Daar zie je wat je reeds gedaan hebt met je bon en hoeveel er nog op staat.

Waar koop ik een cadeaubon?

De cadeaubonnen kan je hier in de shop vinden.

Kan ik een cadeaubon gebruiken in de winkel?

Momenteel nog niet, zit er wel aan te komen.

Hoe lang is een kortingsbon geldig?

Meestal zijn deze beperkt in de tijd. Soms een dag, soms een week of langer. Wanneer korting coupons worden uitgegeven vermelden we steeds de geldigheidsduur erbij.

Mijn kortingsbon code werkt niet?

Neem gerust contact met ons op en we kijken samen na wat er mis is en zetten het juist.

Bestellingen en leveringen

Wat is de status van mijn bestelling?

Van zodra je een bestelling plaatst krijg je een e-mail, check zeker je spam folder. Van zodra de bestelling onderweg is krijg je ook een e-mail. Je kan ook steeds de status opvolgen bij de bestellingen onder je account.

Kan ik m’n bestelling sneller krijgen?

We zijn zelf afhankelijk van de pakket diensten. Je kan ons steeds contacteren zeker als je bestelling nog niet gepakt is kunnen we iets voor je doen.

Van waar worden onze producten verzonden?

We versturen de producten vanuit onze locatie in Lier. Woon je in de buurt dan zetten we ze voor je klaar en kan je ze steeds komen ophalen. Vergeet dit niet aan te geven tijdens je bestelling.

Hoe lang duurt de levering?

Als we zelf de producten in huis hebben kan het snel gaan en heb je binnen de week het pakket thuis. Moeten we het zelf nog bestellen kan het wat langer duren. We houden je in dat geval zeker op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Kijk naar de status van je bestelling, heb je ze reeds aangekregen of zijn ze onderweg dan kan je de producten retourneren. Moeten we ze zelf nog verzenden dan kunnen we de bestelling ter plaatse annuleren of wijzigen. Neem zeker met ons contact op in geval van twijfels.

De verkeerde goederen ontvangen?

Heb je iets verkeerd ontvangen? Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Geen probleem, stuur het terug op of kom langs en we ruilen de goederen. Bij twijfel kan je ons gerust contacteren.

Nog vragen? stel ze gerust