FAQ

Frequently Asked Questions – Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op enkele vaak voorkomende vragen.
(Klik of tap op een vraag om het antwoord te zien)

Betalen en facturen

Hoe kan ik online betalen?

Je kan betalen met credit card, bankcontact, banking apps of een bank overschrijving.

Kan ik een factuur krijgen als bedrijf?

Ja, bij het afrekenen kan je je bedrijfsnaam en ondernemingsnummer opgeven. Bij elke aankoop krijg je automatisch een factuur.

Kan ik een copy van m’n factuur bekomen?

Ja dat kan. Heb je hier een account, dan kan je de factuur zelf van daaruit downloaden. Als je de factuur niet vindt kan je steeds met ons contact opnemen.

Kan ik verschillende bestellingen groeperen op een factuur?

Ja, indien je vaker besteld bij ons als bedrijf kan je kiezen voor een factuur per maand of per kwartaal. Neem even contact met ons op hiervoor.

Kan ik online bestellen en per factuur betalen?

Ja, dat kan als je een B2B account aanvraagt.

Kan ik online bestellen en betalen bij levering?

Nee, we leveren met een transport bedrijf zoals PostNL en Bpost. Hierdoor kunnen we geen betaling ontvangen bij de levering.

Kan ik online bestellen en betalen bij ophalen in de winkel?

Ja, dan kan. Van zodra je kiest om zelf op te halen zal deze betaaloptie erbij verschijnen. In de winkel kan je met kaart, app of cash betalen.

Kan ik in delen betalen?

Nee, de website laat niet toe om een bestelling in stukken te betalen?


Bestellen en leveringen

Wat is de status van mijn bestelling?

Van zodra je een bestelling plaatst krijg je een e-mail, check zeker je spam folder. Van zodra de bestelling onderweg is krijg je ook een e-mail. Je kan ook steeds de status opvolgen bij de bestellingen onder je account.

Kan ik m’n bestelling sneller krijgen?

We zijn zelf afhankelijk van de pakket diensten. Je kan ons steeds contacteren zeker als je bestelling nog niet gepakt is kunnen we iets voor je doen.

Van waar worden onze producten verzonden?

We versturen de producten vanuit onze locatie in Lier. Woon je in de buurt dan zetten we ze voor je klaar en kan je ze steeds komen ophalen. Vergeet dit niet aan te geven tijdens je bestelling.

Hoe lang duurt de levering?

Als we zelf de producten in huis hebben kan het snel gaan en heb je binnen de week het pakket thuis. Moeten we het zelf nog bestellen kan het wat langer duren. We houden je in dat geval zeker op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Kijk naar de status van je bestelling, heb je ze reeds aangekregen of zijn ze onderweg dan kan je de producten retourneren. Moeten we ze zelf nog verzenden dan kunnen we de bestelling ter plaatse annuleren of wijzigen. Neem zeker met ons contact op in geval van twijfels.

De verkeerde goederen ontvangen?

Heb je iets verkeerd ontvangen? Dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Geen probleem, stuur het terug op of kom langs en we ruilen de goederen. Bij twijfel kan je ons gerust contacteren.

Nog vragen? stel ze gerust